sobota, 30 marca 2013

Witajcie. 
Długo się zastanawiałam z założeniem bloga. Zdecydowałam się na to bo to jakaś motywacja żeby skończyć opowiadania jak ktoś to czyta. Na tym blogu większość moich opowiadań będzie się tyczyła moich biasów. Moją główną bohaterką jest Jung Min Hyo. Ma ona krótkie włosy i wygląda czasem nieco jak chłopak. W połowie jest Chinką. 

Dodam jeszcze że nie zawsze charaktery moich biasów będą do nich zbliżone , czasem wole sama je nadać żeby było ciekawiej . Zazwyczaj opowiadania to są przejawy mojej fazy , jeśli "fazuję" na Yunho to piszę o Yunho. Tak to już ze mną jest więc często wszystko wychodzi pogmatwane . Ale już mniej o tym , na blogu postanowiłam dodawać też scenariusze bardzo modne ostatnio. Zresztą co tu dużo mówić. Może skuszę się na one shoty z yaoi xD 
Zajmę się wyglądem bloga , tylko muszę sobie wszystko przypomnieć jak co się robi xD
Więc , życzę miłego czytania , już wkrótce nowy rozdział z opowiadania pt. " Beznadziejny kierowca" . 
(tak po za tym to często zdarza mi się robić błędy bo pisze wieczorami a wtedy nie myśle zbyt o poprawnej pisowni , tak jak i w mojej klawiaturze bardzo często nie wyskakuje literka "M" więc za ewentualne braki przepraszam xD )





2 komentarze: